Müşteri Hükümler ve Koşulları
Hizmetlerimizi kullanırken uyulması gereken şartlar ve koşullar
Müşteri Hükümler ve Koşulları
Müşteri Hükümler ve Koşulları
Bu sayfa ve atıfta bulunulan politikalar, iade politikamız dâhil Hüküm ve Koşullarımızı anlatmaktadır. Lütfen https://healthlife.com.tr/ adresindeki Sitemizi kullanmaya başlamadan önce İnternet Sitesi Şartlarını dikkatlice okuyunuz.
Hüküm ve koşullara ilişkin sorunuz veya endişeniz olursa, sorunuzu isminizle birlikte contact@healthlife.com.tr adresinden bize gönderiniz.
⚠️ Yasal Anlaşma
Hizmetlerimizi kullanmaya başlamadan önce lütfen bu hüküm ve koşulları dikkatlice okuyunuz. Bu Hüküm ve Koşullar ("Hükümler"), yasal haklarınız, yasal yollarınız, yükümlülükleriniz hakkında bilgi içerirken siz ("Müşteri" veya "Kullanıcı") ve HEALTH LIFE LONDON LTD ("Biz" veya "Bizim" veya "HEALTH LIFE LONDON") arasında HEALTH LIFE LONDON'ın Hizmetlerinizden yararlanmanıza ilişkin yasal olarak bağlayıcı bir anlaşmadır.
🚨 ACİL DURUM UYARISI
İNTERNET SİTESİ VE HİZMETLER, ACİL TEDAVİYE UYGUN DEĞİLDİR. SAĞLIKLA İLGİLİ ACİL DURUMUNUZ VARSA, YEREL SAĞLIK ÇALIŞANLARI VEYA KAMU SAĞLIK HİZMETLERİ İLE İRTİBATA GEÇİNİZ.
HAKKIMIZDA BİLGİLER
1.1 Biz, Birleşik Krallık'ta 14826882 şirket numarasıyla kurulu, şirket merkezi 9 Walton Road, Oldbury, B68 9BZ, Birleşik Krallık adresinde bulunan bir şirket olan HEALTH LIFE LONDON LTD'yiz.
1.2 Hizmet Şartlarına göre HEALTH LIFE LONDON, dünyanın her yerindeki müşterilerine Türkiye ve başka ülkelerde sağlık turizmi hizmeti vermektedir.
TANIMLAR
2.1 Müşteri: Fiyat Teklifinde adı geçen bizden sağlık turizmi hizmeti talep eden (veya kendileri adına sağlık turizmi hizmetleri talep edilen) taraf olarak tanımlanmaktadır.
2.2 Sağlık Hizmeti Sağlayıcı: Sayılanlarla sınırlı olmamakla birlikte hastaneler, klinikler, doktorlar, bakıcılar, rehabilitasyon/fizyoterapi merkezleri, diyaliz klinikleri, şife merkezleri, spa merkezleri, eczaneler veya e-eczane, laboratuar hizmetleri, sağlık turizmi acenteleri / aracılar veya tanı merkezlerini dâhil bir sağlık hizmeti sağlayıcıyı ifade eder.
2.3 İçerik: Sayılanlarla sınırlı olmamakla birlikte sorularınız veya gönderilerinize verilen doğrudan yanıtlarda ve internet sitesi blogunda sunulan İçerik dâhil Hizmetler ve/veya İnternet Sitesi aracılığıyla sunulan, erişim sağlanan veya başka şekilde bulunan içerik, metin, veriler, grafik, görüntüler, fotoğraflar, video, ses, bilgi, öneriler, yönlendirme ve diğer materyalleri ifade eder.
2.4 Müşteri: Sağlık Hizmetleri Sağlayanlar veya Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayanlar hakkında bilgi almak amacıyla HEALTH LIFE LONDON ile doğrudan/dolaylı olarak irtibata geçen İnternet Sitesi ziyaretçi veya kullanıcıları ve/veya kişileri ifade eder.
2.16 İnternet Sitesi: HEALTH LIFE LONDON'ın aşağıdaki adreste yer alan internet sitesini ifade eder: https://healthlife.com.tr/
2.17 İş Günü: Birleşik Krallık'ta resmi tatil olarak belirlenmiş günler haricinde, özellikle de Cumartesi ve Pazar dışındaki Pazartesi ile Cuma arasındaki herhangi bir hafta içi gün olarak tanımlanmaktadır. Telefon ve WhatsApp üzerinden bilgi hizmetlerine 7/24 ulaşabilirsiniz.
HİZMETLERİN SAĞLANMASI
3.1 HEALTH LIFE LONDON, aracı şirket olarak Müşteriye sağlık hizmetleri, seyahat, konaklama ile ulaşım hizmetlerinin verilmesini sağlayacaktır.
3.2 Aracı taraf olarak HEALTH LIFE LONDON, 18 yaşını doldurmuş Müşteriye sağlık hizmetleri, seyahat, konaklama ile ulaşım hizmetlerinin verilmesine aracılık yapacaktır. Eğer Müşteri 18 yaşından küçükse, velisinin de bulunması zorunludur.
3.3 Müşteri, internet sitesinde bulunan tıbbi formu sağlık bilgileriyle doldurarak sağlık geçmişini HEALTH LIFE LONDON'a doğru ve net şekilde açıklamaktan sorumludur.
Sunulan Hizmet Paketleri:
Tıbbi Hizmetler:
KISITLI KULLANICILAR
4.1 Müşteri veya Kullanıcı, internet sitesi veya hizmetleri yasalara aykırı, ihlal edici, haksız veya zarar verici şekilde, başka bir tarafın fikri mülkiyet, özel hayatın gizliliği veya diğer haklarını ihlal edici şekilde ya da herhangi bir hizmet, sistem veya başka bir mülkiyetin işletimi, kullanımı veya bunlardan yararlanılmasına başka şekilde müdahale eden bir şekilde kullanmamayı kabul eder.
Yasaklanan Faaliyetler:
ÜCRET VE ÖDEMELER
5.1 HEALTH LIFE LONDON, Müşteriye estetik, kozmetik, ENT, diş sağlığı, saç ekimi, genel cerrahi veya genel sağlık hizmetleri, konaklama, seyahat ve ulaşım hizmetleri sunan, Müşteriyi işbu Anlaşma kapsamında sağlık hizmetinin verileceği klinik ve/veya sağlık hizmet sağlayıcılara yönlendiren bir temsilci olarak faaliyet gösterecektir. Müşteri, teklif edilen paket fiyatının %30'luk kısmını Health Life London banka/kredi kartı hesabına söz konusu sağlık ve turizm hizmetleri için öder.
5.2 Müşteri, ödemeleri işbu Anlaşmada belirtildiği gibi yapmakla yükümlüdür. Kendisinden kaynaklanan gecikmelerin sorumluluğu Müşteriye aittir.
5.3 Müşteri, gerekmesi durumunda üzerinde mutabık kalınan tesis ve zorunlu konaklama tesisine ücretsiz transferlerin masraflarını karşılamaktan sorumludur.
💳 Ödeme Bilgileri
Müşteri paket fiyatının %30'unu ön ödeme olarak yapar. Kalan tutar ise hizmet alım sürecinde belirlenen şartlara göre ödenir.
KULLANICI VE MÜŞTERİLER TARAFINDAN SUNULAN İÇERİK
6.1 Müşteri veya Kullanıcı, internet sitesinde veya diğer iletişim araçları aracılığıyla sunulan İçerik veya Kullanıcı Verilerinden tek başına sorumlu olup bu sunumların riski Müşteriye aittir. Müşteri tarafından sunulan herhangi bir İçerik veya Kullanıcı Verisine ilişkin sorumluluk veya yükümlülüğü reddetmekteyiz.
6.2 Bir Sözleşmenin ifasında yer alan süreçler, metodoloji ve uzmanlığa ilişkin her türlü Fikri Mülkiyet HEALTH LIFE LONDON'a aittir. Herhangi bir Sözleşmede yer alan hiçbir husus, HEALTH LIFE LONDON'ın Fikri Mülkiyetinin Müşteriye devrini sağlamaz.
FİKRİ MÜLKİYET
7.1 İnternet sitesi ve tüm İçerikleri, özellikleri ve fonksiyonelliğine (sayılanlarla sınırlı olmamakla birlikte tüm bilgi, yazılım, kod, algoritmalar, veritabanı, metin, görüntü, resim, video ve ses ile bunların tasarımı, seçki ve düzenlemesi dâhil) ilişkin tüm Fikri Mülkiyet Hakları, HEALTH LIFE LONDON, tedarikçileri ve lisans verenlerine ait olup HEALTH LIFE LONDON'ın işbu Anlaşmada açıkça size verilmeyen tüm hakları saklıdır.
7.2 İşbu Anlaşmaya uygun olarak HEALTH LIFE LONDON internet sitesi ile hizmetleri ticari olmayan amaçlarınız için kullanmak üzere Müşteri veya Kullanıcıya şahsi, sınırlı, münhasır olmayan bir lisansı Sağlık Hizmeti Sağlayıcıya vermektedir. Geçerli yasa izin verdiği ölçüde, verilen bu kullanım lisansı devredilemez.
© Telif Hakkı Uyarısı
İnternet sitesi ve içindeki tüm materyaller telif hakkı ile korunmaktadır. İzin verilen durumlar haricinde kopyalama, değiştirme veya dağıtma yasaktır.
GİZLİ BİLGİ
8.1 Taraflar, Gizli Bilginin hassas nitelikte olduğunu kabul ederler.
8.2 Aşağıdakiler haricinde hiçbir Gizli Bilgi taraflarca ifşa edilemez:
İfşa Edilebilir Durumlar:
MÜŞTERİ TEKEFFÜL VE TAAHHÜTLERİ
9.1 Müşteri ve Kullanıcı HEALTH LIFE LONDON'a aşağıdakileri beyan ve taahhüt eder:
a. Müşteri, HEALTH LIFE LONDON veya internet sitesine HEALTH LIFE LONDON'ın sistemleri ve/veya internet sitesinin işleyişine müdahale edebilecek veya edecek herhangi bir şeyi sunmamıştır ve sunmayacaktır;
b. Müşteri, işbu Anlaşmayı akdetme ve buradaki yükümlülüklerini yerine getirme yetki ve kabiliyetine sahiptir.
9.2 Müşteri, talebin Müşterinin işbu madde 9'da yer alan beyan ve taahhütlerinin ihlalinden kaynaklandığı durumlarda bir üçüncü tarafın bir talebinden dolayı ortaya çıkan her türlü zarar, masraf, gider, talep veya yükümlülük nedeniyle HEALTH LIFE LONDON'ı tazmin eder.
9.3 Müşteri, doğru kimlik ve iletişim bilgisi verdiğini, sağlık ve/veya seyahat engelinin bulunmadığını ikrar, beyan ve taahhüt eder. Müşteri, sağlık hizmeti için hasta onam formunu resmi kayıtlarda geçtiği gibi takma isim kullanmadan ismini tam ve doğru olarak kullanarak imzasını atmakla yükümlüdür.
Yanlış bilgi verilmesi durumunda HEALTH LIFE LONDON'ın herhangi bir yükümlülüğünün bulunmadığını, zararların Müşteri tarafından tazmin edileceğini kabul edersiniz.
9.4 İşbu Anlaşmayı kabul ederek MÜŞTERİ, HEALTH LIFE LONDON veya herhangi bir çalışanı, iştiraki veya ortağını Hizmet Sağlayıcının tedavisi ve işlemleri hakkında herkese açık biçimde eleştirmeyeceğini veya kendilerine saldırmayacağını ikrar, beyan ve taahhüt eder (yorum internet siteleri, sosyal medya ağları, bloglar, herkese açık forumlar vb.).
Bu hükmün ihlali durumunda, Müşteri içeriği derhal kaldırmayı ve silmeyi kabul eder.
9.5 Müşteri, HEALTH LIFE LONDON'ı atlatarak, tıbbi hizmetleri sağlayan şirket veya kişilerle doğrudan irtibata geçerek kendi adlarına veya başka bir kişinin adına düzenleme yapamazlar.
💰 Ceza Uyarısı: £1.000,00
HEALTH LIFE LONDON'ın yazılı izni olmadan iletişim kayıtlarını ifşa etmek yasaktır. Aksi takdirde £1.000,00 ceza ödenir.
9.6 Müşteri, HEALTH LIFE LONDON tarafından verilen hizmetlerin bir aracılık hizmeti olduğunu, hastane ayarlamaları, hekim, ulaşım ve kalacak yer ayarlamaları gibi işbu Anlaşma kapsamında verilen aracılık hizmetleri sırasında karşılaşılan güçlüklere ilişkin olası uyuşmazlıkların fiili Hizmet Sağlayıcının sorumluluğu olduğunu kabul ve taahhüt eder.
HEALTH LIFE LONDON TAAHHÜTLERİ
10.1 HEALTH LIFE LONDON, işbu Anlaşmayı akdetme ve buradaki yükümlülüklerini yerine getirme yetki ve kabiliyetine sahip olduğunu taahhüt eder.
10.2 Aksi işbu hüküm ve koşullarda belirtilmedikçe, ister açık ister yasa, genel hukuk veya başka şekilde ima edilmiş olsun tüm tekeffül, hüküm ve koşullar yasanın izin verdiği ölçüde HEALTH LIFE LONDON işbu anlaşma kapsamı dışında tutulmuştur.
10.3 Doğru içerik sunma konusunda makul çaba gösteriyor olsa da, müşteriler tarafından verilen bilgiler veya hizmetler aracılığıyla sunulan diğer içeriğin doğruluğu konusunda açık veya zımni herhangi bir garanti, beyan veya taahhütte bulunmamaktayız.
10.4 İnternet sitesi ve internet sitesinde sunulan hizmetler, "en son güncel" haliyle değil "kullanılabilir" haliyle sunulmaktadır. HEALTH LIFE LONDON, açık veya zımni tüm garantileri reddeder.
10.5 HEALTH LIFE LONDON aşağıdaki hususlara ilişkin olarak herhangi bir taahhütte bulunmaz:
10.6 HEALTH LIFE LONDON, sitemizde görünen reklamların taleplerinden sorumlu olmayacaktır.
SORUMLULUĞUN SINIRLANDIRILMASI
11.1 HEALTH LIFE LONDON (görevli, müdür, çalışan, temsilci, iştirak, ortak ve tedarikçileri dâhil) herhangi bir yaralanma, vefat, zarar, talep, doğal afet, kaza, gecikme veya herhangi bir doğrudan, özel, örnek, cezai, dolaylı, arızi veya sonuca bağlı her türlü zarardan sorumlu olmayacaktır.
💷 Maksimum Sorumluluk: £300
HEALTH LIFE LONDON'ın toplam sorumluluğu hiçbir koşulda 300 Sterlin (üç yüz sterlin) aşmaz.
11.2 HEALTH LIFE LONDON, Sağlık Hizmeti Sağlayıcılar ile Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcının yönetimi veya çalışanlarının hizmetlerindeki özensizlik veya yetersizliği veya ihmali nedeniyle ortaya çıkabilecek herhangi bir gecikme, temerrüt, uygunsuz hizmet ve/veya yaralanma, hastalık, kaza, rahatsızlık, vefat, her türlü zarar ziyandan yükümlü veya sorumlu tutulamaz.
11.3 Müşteri, HEALTH LIFE LONDON'ın kendisine verilen sağlık hizmetleri bakımından aracılık hizmeti dışında herhangi bir yasal yükümlülüğünün bulunmadığını, sağlık hizmetlerinden kaynaklanan herhangi bir maddi veya manevi zarardan dolayı geçmişe dönük olarak HEALTH LIFE LONDON'ı sorumlu tutmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
11.4 Müşteri, verilen tıbbi hizmetlerden dolayı memnuniyetsizlik nedeniyle HEALTH LIFE LONDON'a karşı herhangi bir olumsuz aksiyon almaz, aksi takdirde Müşteri ödenen ücret tutarında bir cezayı ödemekle yükümlüdür.
11.5 İşbu Anlaşmanın yürürlüğe girmesinden önce HEALTH LIFE LONDON, Müşteriye Anlaşma kapsamında yapılacak işlem ile Müşterinin konaklaması veya ulaşımı sırasında meydana gelebilecek olan maddi veya maddi olmayan zararlara ilişkin olası riskler için sigorta yaptırmasını tavsiye etmektedir.
11.6 HEALTH LIFE LONDON, mücbir sebep halleri veya öngörülemeyen durumlar nedeniyle Anlaşmanın ifa edilmemesi veya uygun şekilde ifa edilmemesinden kaynaklanan zararlardan sorumlu tutulamaz.
ÜÇÜNCÜ TARAF ORTAK
12.1 HEALTH LIFE LONDON, Hizmetlerin verilmesine ilişkin olarak çeşitli üçüncü taraflar ile ortaklık kurabilir, internet sitesinde üçüncü taraf sitelerine link ve hiperlinkler bulunabilir. Lütfen kullanmadan önce söz konusu sitelerin Hizmet Koşulları ile Gizlilik Politikalarını dikkatlice okuyunuz.
12.2 Müşteri tarafından bir üçüncü taraf hizmeti için yapılan herhangi bir alım, doğrudan Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcı ile gerçekleştirilecektir. Üçüncü taraf hizmet/hizmetlerine ilişkin her türlü soru veya talep, doğrudan Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcıya yönlendirilmelidir.
12.3 HEALTH LIFE LONDON'ın hiçbir surette söz konusu üçüncü taraflardan alabileceği bilginin doğruluğu, zamanındalığı veya eksiksizliğinden sorumlu olmadığını kabul etmektesiniz.
⚠️ Üçüncü Taraf Uyarısı
HEALTH LIFE LONDON, üçüncü tarafların eylem, ihmal, hata, beyan, taahhüt, ihlalleri veya ihmalinden, söz konusu üçüncü taraflar ile etkileşimlerinizden veya söz konusu üçüncü taraflardan aldığınız hizmetlerden kaynaklanan bedeni zarar, vefat, mal kaybı veya diğer zarar veya giderlerden sorumlu olmayacaktır.
İNTERNET SİTESİ ŞARTLARI
13.1 İnternet sitesi, Müşterilerin Hizmeti Sağlayıcılar ile Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcıları bulmasına ve kendileriyle iletişime geçmesine yardımcı olur.
13.2 HEALTH LIFE LONDON, Kullanıcı veya Ziyaretçilere ilişkin herhangi bir tıbbi veya sağlık bilgisine ihtiyaç duymamaktadır ve bu bilgileri talep etmez, kontrol etmez, saklamaz veya başka şekilde işlemez.
13.3 İnternet sitesi, arama sonuçlarının üzerindekiler de dâhil size sponsorlu sonuçları gösterebilir ("Sponsorlu Sonuçlar"). HEALTH LIFE LONDON, Sponsorlu Sonuçların sunulması karşılığında Sağlık Hizmeti Sağlayıcılardan ek ücret alır.
13.4 Sağlık Hizmetleri maliyeti, Müşteri ile Sağlık Hizmeti Sağlayıcı arasındadır. Sağlık Hizmeti Sağlayıcılar tarafından Müşterilere teklif edilen fiyatlar, yalnızca tahminidir ve hastanın fiili durumuna bağlı olarak gerçek maliyetten farklılık gösterebilir.
13.5 Profil, doktor listesi ve doktor profillerinin güncel olmasını sağlamak Sağlık Hizmeti Sağlayıcının sorumluluğu olup HEALTH LIFE LONDON, bir Sağlık Hizmeti Sağlayıcıya ait yanlış, eksik veya güncel olmayan profil bilgisinden sorumlu olmayacaktır.
13.6 Bazı içerikler sağlık çalışanları tarafından sağlanabilecek olsa da, söz konusu içeriğin sağlanmasının siz ve HEALTH LIFE LONDON ya da Sağlık Hizmeti Sağlayıcı arasında sağlık çalışanı/hasta ilişkisi meydana getirmediğini, görüş, tıbbi tavsiye veya tanı ya da tedavi teşkil etmediğini kabul etmektesiniz.
13.7 HEALTH LIFE LONDON, çalışanları, yüklenicileri, ortakları, sponsorları, reklam verenleri, lisans verenlerinin veya Hizmetler aracılığıyla sunulan internet sitesi içeriği yalnızca bilgi, program yapma ve ödeme amaçlıdır. Tüm tıbbi bilgiler yalnızca bilgi amaçlı olup tıbbi tavsiye, görüş, tanı veya tedavi teşkil etmez.
FESİH
14.1 HEALTH LIFE LONDON işbu Anlaşmayı iyi niyetli olarak tek taraflı feshetme hakkını saklı tutar. HEALTH LIFE LONDON tarafından fesih durumunda, Müşteri tarafından ödenen tutar zorunlu vergiler, ücretler ve yasal yükümlülüklerden kaynaklanan benzeri giderler ile üçüncü taraflara ödenmiş olup belgeye dayalı olan ve iade edilmez masraflar haricinde iade edilecektir.
14.2 Bir banka aracılığıyla yapılacak iadeler için banka havalesi ücreti Müşteriye aittir. HEALTH LIFE LONDON, kredi kartıyla yapılan ödemelerin iadesindeki gecikmelerden dolayı sorumlu tutulamaz.
14.3 Taraflardan birisinin işbu Anlaşmayı ihlali durumunda, ihlalde bulunmayan taraf 7 (yedi) iş günü içerisinde noter vasıtasıyla gönderilen yazılı bildirimle ihlalin düzeltilmesini isteyebilir.
14.4 HEALTH LIFE LONDON, işbu Anlaşmayı kısmen veya tamamen, işbu Anlaşmanın ifası için kendisiyle arasında akdi ilişki bulunan fiili ve tüzel kişilere temlik etme hakkına sahiptir.
14.5 Müşteri, başka bir tıbbi nedenle sağlık hizmetini alamamasının nedenlerini açıklayan eksiksiz ve kabul edilebilir, tasdik şerhini havi ve geçerli bir tıbbi raporu sunmadıkları sürece cayma veya fesih hakkına sahip değildir.
💷 İdari Ücret: £150
HEALTH LIFE LONDON, £150 tutarında idari ücret keserek iade ücretinden kesinti yapma hakkını saklı tutar.
14.6 Müşterinin madde 15.5 uyarınca fesih hakkını kullanması durumunda fesih, Müşterinin yazılı fesih bildiriminin HEALTH LIFE LONDON'a tebliğ edildiği tarihten itibaren geçerlilik kazanacaktır. Fesih durumunda, Müşterinin depozitosu rezervasyon ücreti olarak tutulacaktır.
İHTİLAFLARIN ÇÖZÜMÜ
15.1 Bir sözleşme veya Sözleşmeye yol açan koşullar, beyanlar veya davranış nedeniyle taraflar arasında bir ihtilaf ortaya çıktığında, ilgili taraf işbu madde 17'de belirtilen işlemleri gerçekleştirmediği sürece tarafların hiçbiri herhangi bir dava açamaz veya tahkim işlemi başlatamaz.
15.2 İhtilafı başlatan taraf ("ilk taraf"), ihtilafın yazılı bildirimini diğer tarafa ("diğer taraf") iletmelidir. Bildirimde, ilk tarafın temsilcisinin müzakereler için görevlendirildiği belirtilmelidir.
15.3 Taraflar ilk tarafın yazılı bildiriminin alınmasından sonra 14 gün içinde değerlendirme ve müzakereyle ihtilafı çözemezlerse, taraflar ihtilafı İngiltere ve Galler Mahkemesi'ne havale edebilirler.
İhtilaf Çözüm Süreci:
Yazılı Bildirim
İhtilafı başlatan taraf yazılı bildirim gönderir
Temsilci Atama (7 gün)
Diğer taraf 7 gün içinde temsilci atar
Müzakere (14 gün)
14 gün içinde çözüm aranır
Mahkeme
Çözüm bulunamazsa İngiltere ve Galler Mahkemesi'ne başvuru
GENEL VE DİĞER HÜKÜMLER
16.1 Anlaşmanın bütünlüğü: Her bir Sözleşme, taraflar arasındaki anlaşmanın tam ve yegane ifadesini teşkil eder, sözlü ya da yazılı taraflar arasında o Sözleşmenin konusuyla ilgili daha önceden yapılmış tüm diğer teklif veya anlaşmaların yerini alır.
16.2 Tadiller: Açıkça belirtilmedikçe, bir Sözleşmedeki hiçbir tadil yazılı olmadıkça ve her iki tarafça imzalanmadıkça geçerli olmayacaktır.
16.3 Feragat: Taraflardan herhangi birinin herhangi bir hak veya kanun yolunu kullanması veya kullanmaması veya gecikmeli kullanması, söz konusu tarafın bu veya başka hak veya kanun yolundan feragat ettiği anlamına gelmeyecektir.
16.4 Kısmi geçersizlik: Bir Sözleşmenin herhangi bir hükmü veya herhangi bir tarafa veya duruma uygulanması herhangi bir ölçüde geçersiz veya icra edilemez olursa, Sözleşmenin kalan kısmı ve uygulaması bundan etkilenmeyecek, yasanın izin verdiği en geniş ölçüde icra edilebilir olmaya devam edecektir.
16.5 Bağımsız Yüklenici: HEALTH LIFE LONDON, Müşterinin bağımsız bir yüklenicisi olup her bakımdan Müşteriden bağımsız olmaya devam eder. Herhangi bir Sözleşmedeki hiçbir husus, taraflardan birisini diğerinin ortağı, temsilcisi, çalışanı veya ortak girişimcisi yapmaz.
16.6 Askıya Alma: HEALTH LIFE LONDON, kontrolü dışındaki nedenlerden dolayı ifa edemez hale gelmesi durumunda bir Sözleşme kapsamındaki yükümlülüklerinin ifasını askıya alabilir.
16.7 Temlik: Müşteri, HEALTH LIFE LONDON'ın önceden yazılı onayı olmaksızın Sözleşme kapsamındaki haklarını temlik edemez.
16.8 Bölünebilirlik: Bir Sözleşmenin herhangi bir hükmünün herhangi bir nedenle geçersiz, icra edilemez olduğuna karar verilirse, Sözleşme silinmiş kabul edilecek olan söz konusu hükümler dışında geçerliliğini sürdürecektir.
16.9 Üstünlük: İşbu hüküm ve koşullar ile Kabul Edilen Fiyat Teklifi arasında herhangi bir çelişki veya tutarsızlık olması durumunda, işbu hüküm ve koşullarda aksi belirtilmedikçe işbu hüküm ve koşullar geçerli olacaktır.
16.10 Mücbir Sebepler: HEALTH LIFE LONDON, doğal afetler, deprem, iş gücü uyuşmazlıkları, kanunlardaki, mevzuattaki veya hükümet politikasındaki değişiklikler, isyanlar, savaş, yangın, sel, ayaklanma, sabotaj, ambargo, salgınlar, pandemiler, satıcı veya tedarikçilerin eylem veya ihmalleri, ulaşım güçlükleri, telekomünikasyon veya üçüncü taraf hizmetlerinin bulunmaması, kesinti veya gecikme, üçüncü taraf yazılımı veya donanımının arızası ya da kullanılan hammaddeleri, malzemeler veya elektriğin veya ihtiyaç duyulan ekipmanın elde edilememesinde dolayı yükümlülüklerini geç ifa etmesi veya ifa etmemesi nedeniyle sorumlu olmayacaktır.
HEALTH LIFE LONDON, hiçbir koşulda sunucunun arıza süresinden sorumlu değildir.
Seyahat ve Konaklama Kuralları:
16.11 0-6 yaş arası çocuklara, otel konaklamalarında ayrı yatak verilmez. 2 yaşın üzerindeki çocuklar ulaşım vasıtalarında koltuk verilmesi gerektiğinden ücrete tâbidir.
16.12 Müşteri, hizmet süresi boyunca şahsi eşyalarını takip etmek ve kontrol etmekten sorumlu olup HEALTH LIFE LONDON kaybolan/çalınan/zarar gören eşyalardan sorumlu değildir.
16.13 HEALTH LIFE LONDON, mücbir sebep veya operasyonel nedenlerden dolayı programları, konaklama tesisleri ile ulaşım araçlarında gerekli her türlü ayarlama veya iptali yapma hakkını saklı tutar.
16.14 Müşteri, işbu Anlaşmanın imzalanması sırasında, uçak yolculuğunda kalkış saati veya uçak tipinin havayolu şirketinden kaynaklanan nedenlerden dolayı değişebileceği konusunda özellikle uyarılmış ve bilgilendirilmiş olup müşteri bu durumu kabul etmiştir.
Seyahat Gereksinimleri:
16.15 Konaklama tesisi, pasaport ile gidilecek ülkeye bağlı olarak uluslararası seyahatte bebekler dâhil vizeyi şart koşmaktadır. Müşteri, bu konuya ilişkin olarak HEALTH LIFE LONDON tarafından uyarıldığını kabul ve beyan eder.
16.16 İşbu Anlaşma kapsamında belirtilen konaklama tipi dışındaki tüm ek hizmet ücretleri, otelden çıkarken Müşteri tarafından nakit olarak ödenir.
16.17 Müşterinin, karayoluyla ulaşımda kalkış saatinden 30 dakika önce, hava yoluyla ulaşımda kalkış saatinden 2 saat önce buluşma noktasında hazır bulunması gerekir.
16.18 Ulaşım vasıtaları ve tesiste evcil hayvanlara izin verilmemektedir.
BİLDİRİMLER
17.1 Her Sözleşme tahtındaki bildirimlerin yazılı olması, internet sitesinde belirtilen posta veya e-posta adresine gönderilmesi zorunludur (aksi yedi gün önce yapılacak bildirimle bildirilmediği sürece).
17.2 Postayla gönderilen bildirimler, yurtdışındaki bir yere veya yerden postaya verildikte 10 gün sonra, Birleşik Krallık içerisinde ise postaya verildikten üç gün sonra tebliğ edilmiş sayılır.
GEÇERLİ HUKUK
⚖️ Hukuki Yetki
Her bir Sözleşme, Birleşik Krallık hukukuna tâbidir ve bu hukuka göre yorumlanır, taraflar da Birleşik Krallık mahkemelerinin münhasır olmayan yargı yetkisini kabul ederler.
🇬🇧 Birleşik Krallık Hukuku
Tüm sözleşmeler ve anlaşmazlıklar Birleşik Krallık hukuk sistemi çerçevesinde çözümlenir.
📬 Bildirim Süreleri:
Uluslararası Posta
Postaya verildikten 10 gün sonra tebliğ edilmiş sayılır
Birleşik Krallık Postası
Postaya verildikten 3 gün sonra tebliğ edilmiş sayılır
📞 İletişim
Hüküm ve koşullarla ilgili sorularınız için: contact@healthlife.com.tr
Telefon ve WhatsApp bilgi hizmetlerimize 7/24 ulaşabilirsiniz.