Müşteri Hükümler ve Koşulları
Müşteri Hükümler ve Koşulları
Bu sayfa ve atıfta bulunulan politikalar, iade politikamız dâhil Hüküm ve Koşullarımızı anlatmaktadır. Lütfen https://healthlife.com.tr/ adresindeki Sitemizi kullanmaya başlamadan önce İnternet Sitesi Şartlarını dikkatlice okuyunuz.
Hüküm ve koşullara ilişkin sorunuz veya endişeniz olursa, sorunuzu isminizle birlikte contact@healthlife.com.tr adresinden bize gönderiniz.
Hizmetlerimizi kullanmaya başlamadan önce lütfen bu hüküm ve koşulları dikkatlice okuyunuz. Bu Hüküm ve Koşullar (“Hükümler”), yasal haklarınız, yasal yollarınız, yükümlülükleriniz hakkında bilgi içerirken siz (“Müşteri” veya “Kullanıcı”)) ve HEALTH LIFE LONDON LTD (“Biz” veya “Bizim” veya “HEALTH LIFE LONDON”) arasında HEALTH LIFE LONDON’ın Hizmetlerinizden yararlanmanıza ilişkin yasal olarak bağlayıcı bir anlaşmadır. İşbu Hükümlerin, buradan ulaşılabilecek olan İnternet Sitesi Kullanımı Hükümlerimiz ile birlikte okunması gerekmektedir.
İNTERNET SİTESİ VE HİZMETLER, ACİL TEDAVİYE UYGUN DEĞİLDİR. SAĞLIKLA İLGİLİ ACİL DURUMUNUZ VARSA, YEREL SAĞLIK ÇALIŞANLARI VEYA KAMU SAĞLIK HİZMETLERİ İLE İRTİBATA GEÇİNİZ.
Bu Hükümlerin son güncellenme tarihi 11 Mayıs 2023’tür.
- HAKKIMIZDA BİLGİLER
1.1 Biz, Birleşik Krallık’ta 14826882 şirket numarasıyla kurulu, şirket merkezi 9 Walton Road, Oldbury, B68 9BZ, Birleşik Krallık adresinde bulunan bir şirket olan HEALTH LIFE LONDON LTD’yiz.
1.2 Hizmet Şartlarına göre HEALTH LIFE LONDON, dünyanın her yerindeki müşterilerine Türkiye ve başka ülkelerde sağlık turizmi hizmeti vermektedir.
- TANIM
2.1 Müşteri, Fiyat Teklifinde adı geçen bizden sağlık turizmi hizmeti talep eden (veya kendileri adına sağlık turizmi hizmetleri talep edilen) taraf olarak tanımlanmaktadır;
2.2 Sağlık Hizmeti Sağlayıcı, sayılanlarla sınırlı olmamakla birlikte hastaneler, klinikler, doktorlar, bakıcılar, rehabilitasyon/fizyoterapi merkezleri, diyaliz klinikleri, şife merkezleri, spa merkezleri, eczaneler veya e-eczane, laboratuar hizmetleri, sağlık turizmi acenteleri / aracılar veya tanı merkezlerini dâhil bir sağlık hizmeti sağlayıcıyı ifade eder.
2.3 İçerik, sayılanlarla sınırlı olmamakla birlikte sorularınız veya gönderilerinize verilen doğrudan yanıtlarda ve internet sitesi blogunda sunulan İçerik dâhil Hizmetler ve/veya İnternet Sitesi aracılığıyla sunulan, erişim sağlanan veya başka şekilde bulunan içerik, metin, veriler, grafik, görüntüler, fotoğraflar, video, ses, bilgi, öneriler, yönlendirme ve diğer materyalleri ifade eder.
2.4 Müşteri, Sağlık Hizmetleri Sağlayanlar veya Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayanlar hakkında bilgi almak amacıyla HEALTH LIFE LONDON ile doğrudan/dolaylı olarak irtibata geçen İnternet Sitesi ziyaretçi veya kullanıcıları ve/veya kişileri ifade eder. Aksi açıkça belirtilmedikçe, bir Müşteriye yapılan atfın, bir Müşterinin akrabalarına/vasisine veya yetkili temsilcisine yapılan atfı içerdiği kabul edilir.
2.5 Sağlık Hizmetleri, Sağlık Hizmeti Sağlayıcı tarafından sunulacak sağlık hizmeti, tıbbi, cerrahi, terapötik veya diğer hizmetleri ifade eder.
2.6 Fikri Mülkiyet Hakları, telif hakları, ticari markalar, hizmet markaları, ticari takdim şekli, ticari sır, tanıtım hakları, veritabanı hakları, patent hakları ile hukukun tanıdığı diğer fikri mülkiyet hakları veya tescilli hakları ifade eder.
2.7 Hizmetler, aşağıda tanımlı HEALTH LIFE LONDON tarafından verilen hizmetleri ifade eder.
2.8 Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcıları, sayılanlarla sınırlı olmamakla beraber evde hemşirelik bakımı, konaklama ve ulaşım dâhil tamamlayıcı veya yan hizmetler sunan şirketleri ifade eder.
2.9 Kullanıcı, Sağlık Hizmeti Sağlayıcılar ve Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcılardan hizmet talep etmek veya İnternet Sitesine içerik eklemek üzere bir Kullanıcı Hesabı oluşturan İnternet Sitesi ziyaretçisini ifade eder. Aksi açıkça belirtilmedikçe, bir Kullanıcıya yapılan atfın, bir Kullanıcının akrabalarına/vasisine veya yetkili temsilcisine yapılan atfı içerdiği kabul edilir.
2.10 Kullanıcı Verileri, İnternet Sitesine veya Hizmetlerin başka alanlarına yüklediğiniz veya sunduğunuz verileri ifade eder.
2.11 Ziyaretçi, bir hesap oluşturmadan hizmetlerden yararlanabilecek olan, Sağlık Hizmeti Sağlayıcılar ile Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcıları hakkında bilgi istemek üzere İnternet Sitesine erişen ve İnternet Sitesini kullanan herhangi bir kişiyi ifade eder.
2.12 Sözleşme, Kabul Edilen Fiyat Teklifi ile işbu hüküm ve koşullardan oluşan, her iki tarafın hükümleri kabul etmesi üzerine geçerlilik kazanan belge olarak tanımlanmaktadır;
2.13 Fiyat Teklifi, HEALTH LIFE LONDON tarafından onaylanmak üzere Müşteriye verilen hizmet maliyetlerini gösteren yazılı fiyat teklifi olarak tanımlanmaktadır;
2.14 Fiyatlar, Sağlık Hizmeti Sağlayıcı tarafından Sağlık Hizmetleri için Müşteriden alınan ücretleri ifade eder.
2.15 Hizmetler, aşağıda belirtilen hizmetler olarak tanımlanmaktadır;
2.16 İnternet Sitesi, HEALTH LIFE LONDON’ın aşağıdaki adreste yer alan internet sitesini ifade eder: https://healthlife.com.tr/;
2.17 İş Günü, Birleşik Krallık’ta resmi tatil olarak belirlenmiş günler haricinde, özellikle de Cumartesi ve Pazar dışındaki Pazartesi ile Cuma arasındaki herhangi bir hafta içi gün olarak tanımlanmaktadır. Telefon ve WhatsApp üzerinden bilgi hizmetlerine 7/24 ulaşabilirsiniz.
İşbu Anlaşmada, (bağlam aksini gerektirmediği sürece):
a Tekil ifadelere atıflar, çoğul ifadelere yapılan atıfları de ve çoğul ifadelere yapılan atıflar tekil ifadelere yapılan atıfları da kapsar, herhangi bir cinsiyete yapılan atıf, diğer tüm cinsiyetlere atfı da kapsar.
- Gerçek kişilere yapılan atıf, tüzel kişilere yapılan atfı da kapsar;
- Yasal hükümlere atfın, şu anda yürürlükte olan her türlü tadil veya hükümlerin yeniden çıkarılmasına yapılan atfı (ister işbu Anlaşma tarihinden önce ister sonra olsun) ve yasal hükümlere göre çıkarılan tüm yasal belge ve talimatlara yapılan atfı da içerdiği kabul edilir;
- Herhangi bir Madde, Bent, İlave veya Eke yapılan atfın, işbu Anlaşmanın söz konusu Madde, Bent, İlave veya Ekine yapılan bir atıf sayılır.
- HİZMETLERİN SAĞLANMASI
3.1 HEALTH LIFE LONDON, aracı şirket olarak Müşteriye sağlık hizmetleri, seyahat, konaklama ile ulaşım hizmetlerinin verilmesini sağlayacaktır.
3.2 Aracı taraf olarak HEALTH LIFE LONDON, 18 yaşını doldurmuş Müşteriye sağlık hizmetleri, seyahat, konaklama ile ulaşım hizmetlerinin verilmesine aracılık yapacaktır. Eğer Müşteri 18 yaşından küçükse, velisinin de bulunması zorunludur. Müşteri, tüm işlemlere ilişkin yetkinin Health Life London’a verilebilmesi için bir yetki belgesini imzalamak zorundadır. On sekiz yaşından küçük Müşterilerin konaklama ve ulaşım masrafları, ayrı fatura edilecektir.
3.3 Müşteri, internet sitesinde bulunan tıbbi formu sağlık bilgileriyle doldurarak sağlık geçmişini HEALTH LIFE LONDON’a doğru ve net şekilde açıklamaktan sorumludur.
3.4 Müşterinin reşit olmaması durumunda ise, reşit olmayanların temsilcileri ile doğrudan iletişime geçmek için kullanılabilecek iletişim bilgilerinin sağlanması zorunludur.
3.5 Sağlık Hizmeti Sağlayıcılar ile Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcıları, internet sitesi üzerinden çeşitli paketlerin tanıtımını yapmaktadır. Bu paketler, aşağıda sayılanlar gibi tıbbi paket veya seyahat paketi ya da her ikisinin birlikte sunulduğu paketler şeklinde olabilir:
– Özel Check-up Paketleri
– Tıbbi Paketler
– Diş Sağlığı Paketleri
– Otel Konaklaması
– Havalimanı Transferi
– Kozmetik Cerrahi Paketleri
– Laboratuar Test Paketleri
– Tıbbi Spa Paketleri
3.6 Sağlık Hizmeti Sağlayıcılar veya Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcıları, internet sitesinde tanıtmak üzere çeşitli tıbbi hizmetlerini saymaktadırlar. Bunlar arasında aşağıdakiler gibi hizmetler bulunabilir:
– Hemşirelik Bakımı
– Evde Sağlık Hizmeti veya Evde Check Up
– Özel Sağlık Hizmeti / Çağrı Üzerine Gelen Doktorlar
– Diyaliz Tedavisi
– Çevrimiçi Eczane
– Sağlık Sigortası / Uluslararası Sağlık Sigortası
– Laboratuar Testleri
– Teletıp / Telesağlık
– Tıbbi Ekipman Kiralama
– Tıbbi Spa’lar
– Ayurveda Tedavisi
3.7 İnternet sitesi, aşağıdakiler gibi Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcıların sunduğu çeşitli hizmetleri sıralamaktadır:
– Havalimanında Karşılama
– Araç Kiralama
– Konaklama rezervasyonu
– Seyahat sigortası
– Döviz Bozdurma
– Çevre Gezileri
– Uçak Bileti Rezervasyonu – belirli havayolu şirketleri veya seyahat portalları
– Oteller
– Gıda Hizmetleri
– Çiçek/Hediye Hizmetleri
– Uluslararası Sim Kartları
– Sağlık Merkezleri ve Spa’lar
– Rekreasyon Aktiviteleri
3.8 Yukarıdaki hizmetlerin listesi, detaylı olmayıp HEALTH LIFE LONDON belirli bir hizmet tipi veya hizmet grubunu dilediği zaman ekleme veya çıkarma hakkını saklı tutar. Herhangi bir zamanda verilen hizmetler hakkındaki kesin detaylar, internet sitesinin belirli bölümlerinde bulunabilir.
3.9 İşbu Anlaşmaya uygun olarak HEALTH LIFE LONDON internet sitesi ile hizmetleri ticari amaçlarla kullanmak üzere sınırlı, münhasır olmayan bir lisansı Sağlık Hizmeti Sağlayıcıya vermektedir. Geçerli yasa izin verdiği ölçüde, verilen bu kullanım lisansı devredilemez. Sağlık Hizmeti Sağlayıcı, (bu lisans ve diğer geçerli hüküm ve koşullar veya kullanım kuralları ile açıkça izin verilen durumlar haricinde), internet sitesi veya içindeki içeriği kopyalayamaz, kaynak koduna dönüştüremez, üzerinde tersine mühendislik yapamaz, kaynak kodunu oluşturamaz, kaynak koduna ulaşmaya çalışamaz, üzerinde değişiklik yapamaz veya türevlerini oluşturamaz. Sağlık Hizmeti Sağlayıcı, parola, oturum açma ismi/kullanıcı kimliği ile hesap bilgilerini her zaman gizli tutmaktan sorumlu olup ayrıca kendisinin iznini alarak veya almayarak herhangi birisinin kendi oturum açma bilgilerini ve parolasını kullanarak internet sitesini kullanmasından doğrudan sorumludur.
3.10 HEALTH LIFE LONDON, Sağlık Hizmeti Sağlayıcılar ile Sağlık Hizmetlerini internet sitesinde sıralayıp, Müşterilerin bir Sağlık Hizmeti Sağlayıcıya, gereken Sağlık Hizmetlerine ilişkin detaylara ulaşmalarına imkân tanır. Sağlık Hizmeti Sağlayıcı, sağlık kontrolleri, tanı, tahlil, inceleme, ameliyat, sağlık ve seyahat hizmetlerine aracılık, alt ve üst ihtisas alanlarında ilaç hazırlama dâhil olmak üzere belirlenen imkân ve sağlık hizmeti ile tedaviyi internet sitesini kullanarak Müşterilere sunabilir. Sağlık Hizmeti Sağlayıcı, internet sitesinde özel paketleri sıralayabilir veya indirim kodları verebilir, ayrıca Sağlık Hizmeti Sağlayıcı bu paketlerin uygun şekilde gerçekleştirilmesini, indirim kodlarının uygulanmasını sağlar. Sağlık Hizmeti Sağlayıcı, paketlerin geçerliliği sona erdiğinde HEALTH LIFE LONDON’a bilgi verilmesini sağlar.
- KISITLI KULLANICILAR
4.1 Müşteri veya Kullanıcı, internet sitesi veya hizmetleri yasalara aykırı, ihlal edici, haksız veya zarar verici şekilde, başka bir tarafın fikri mülkiyet, özel hayatın gizliliği veya diğer haklarını ihlal edici şekilde ya da herhangi bir hizmet, sistem veya başka bir mülkiyetin işletimi, kullanımı veya bunlardan yararlanılmasına başka şekilde müdahale eden bir şekilde kullanmamayı kabul eder.
4.2 Yukarıdaki hususların hiçbirini sınırlamaksızın Müşteriler ile Kullanıcılar aşağıdakileri gerçekleştirmeyeceklerini (ve herhangi bir üçüncü şahsın aşağıdaki fiilleri gerçekleştirmesine izin vermeyeceklerini) kabul ederler:
– Sahte başvuru yapmak;
– İnternet sitesini yasa dışı, kanunlara aykırı veya yasayla yasaklanan herhangi bir amaçla veya sayılanlarla sınırlı olmamakla birlikte telif hakkı ihlali veya bilgisayar istismarı dâhil herhangi bir yasa dışı faaliyeti teşvik etmek veya desteklemek için kullanmak;
– İnternet sitesindeki herhangi bir içerikte bulunan her türlü telif hakkı ve başka tescilli marka bildirimlerini kaldırmak;
– HEALTH LIFE LONDON tarafından belirlendiği şekliyle internet sitesi için zararlı olan herhangi bir faaliyetinin gerçekleştirilmesi;
– Müstehcen, cinsel içerikli veya çıplaklık içeren, uygunsuz, küçük düşürücü, nefret içeren veya hoşgörüsüz nitelikte olan veya herhangi bir yargı çevresindeki yasaları ihlal edici nitelikte her türlü bilginin, görüntünün veya içeriğin paylaşılması;
– Kendini başka birisi olarak veya temsilcisi olmadığınız bir işletme veya kurumun temsilcisi olarak tanıtmak veya öyle olmadığı halde paylaşımların bir sağlık çalışanı tarafından gönderildiği izlenimini yaratmak;
– Mesleki veya şirket referanslarınız veya mesleki geçmişiniz hakkında yanlış beyanda bulunmak;
– Herhangi bir sıfatla İçeriği değiştirmek veya içeriği kopyalamak veya halka açık hale getirmek, icra etmek veya dağıtmak ya da burada izin verilen amaçlar dışında içeriği başka bir kamusal veya ticari amaçla kullanmak;
– Bu sitede yer alan herhangi bir içeriğe erişmek, içeriği kopyalamak veya değiştirmek amacıyla herhangi bir otomatik metni veya “robotları” kullanmak;
– Bu internet sitesini yayınlayan sunucular üzerinde hizmeti engelleme saldırıları gerçekleştirmek;
– Şiddeti teşvik etmek veya kışkırtmak;
– Ayrımcılığı teşvik veya tahrik etmek (sayılanlarla sınırlı olmamakla birlikte ırk, cinsiyet, din, milliyet, engellilik, cinsel tercih veya yaşa dayalı ayrımcılık dâhil);
– sözleşmeye dayalı yükümlülük veya gizlilik yükümlülüğü gibi üçüncü bir tarafa karşı üstlenilen herhangi bir yasal yükümlülüğün ihlali;
– Birden fazla hesap kaydetmek veya alternatif hesapların oluşturulması;
– Bize göre başka bir Müşterinin sağlığı veya refahı açısından zararlı olabilecek herhangi bir eylemde bulunmak;
– İnternet sitesinde ürün veya hizmetlerin reklam veya tanıtımını yapmak ya da sitenin ticari amaçla kullanılması.
– Arama yapılabilen yorum veya sağlık sektörüne ilişkin başka bir İçerik ya da Sağlık Hizmeti Sağlayıcıları veritabanının oluşturulması veya doldurulması amacıyla herhangi bir İçeriğin veya internet sitesinin ve/veya Hizmetlerin herhangi bir kısmına erişmek;
– Sayılanlarla sınırlı olmamakla birlikte bir Sağlık Hizmeti Sağlayıcı veya Üçüncü Taraf Sağlık Hizmeti Sağlayıcısından gitmeyeceğiniz bir randevu almak da dâhil Hizmetleri kasıtlı olarak veya hileli olarak kötüye kullanmak ve
– Otomatik yöntemlerle veya sahte beyanlarla kullanıcı hesabı oluşturma, soru sorma, randevu alma veya paylaşılmış bilgiyi sunma.
- ÜCRET VE ÖDEMELER
5.1 HEALTH LIFE LONDON, Müşteriye estetik, kozmetik, ENT, diş sağlığı, saç ekimi, genel cerrahi veya genel sağlık hizmetleri, konaklama, seyahat ve ulaşım hizmetleri sunan, Müşteriyi işbu Anlaşma kapsamında sağlık hizmetinin verileceği klinik ve/veya sağlık hizmet sağlayıcılara yönlendiren bir temsilci olarak faaliyet gösterecektir. Müşteri, teklif edilen paket fiyatının %30’luk kısmını Health Life London banka/kredi kartı hesabına söz konusu sağlık ve turizm hizmetleri için öder.
5.2 Müşteri, ödemeleri işbu Anlaşmada belirtildiği gibi yapmakla yükümlüdür. Kendisinden kaynaklanan gecikmelerin sorumluluğu Müşteriye aittir. Söz konusu gecikmeler HEALTH LIFE LONDON bakımından herhangi bir ek masraf veya yükümlülüğe neden olursa, Müşteri bu masrafları derhal HEALTH LIFE LONDON’a geri ödemek zorundadır.
5.3 Müşteri, gerekmesi durumunda üzerinde mutabık kalınan tesis ve zorunlu konaklama tesisine ücretsiz transferlerin masraflarını karşılamaktan sorumludur.
- KULLANICI VE MÜŞTERİLER TARAFINDAN SUNULAN İÇERİK
6.1 Müşteri veya Kullanıcı, internet sitesinde veya diğer iletişim araçları aracılığıyla sunulan İçerik veya Kullanıcı Verilerinden tek başına sorumlu olup bu sunumların riski Müşteriye aittir. Müşteri tarafından sunulan herhangi bir İçerik veya Kullanıcı Verisine ilişkin sorumluluk veya yükümlülüğü reddetmekteyiz. Müşteriler, Müşteri deneyimlerini sunabilir, HEALTH LIFE LONDON da kendi takdirine göre söz konusu Müşteri deneyimlerini internet sitesinde yayınlayabilir. HEALTH LIFE LONDON, söz konusu deneyimlerin içeriğini doğrulayacak olup hassas bilgileri çıkarabilecektir. Deneyimler, şirket içinde de kullanılabilir.
6.2 bir Sözleşmenin ifasında yer alan süreçler, metodoloji ve uzmanlığa ilişkin her türlü Fikri Mülkiyet HEALTH LIFE LONDON’a aittir. Herhangi bir Sözleşmede yer alan hiçbir husus, HEALTH LIFE LONDON’ın Fikri Mülkiyetinin Müşteriye devrini sağlamaz.
- FİKRİ MÜLKİYET
7.1 İnternet sitesi ve tüm İçerikleri, özellikleri ve fonksiyonelliğine (sayılanlarla sınırlı olmamakla birlikte tüm bilgi, yazılım, kod, algoritmalar, veritabanı, metin, görüntü, resim, video ve ses ile bunların tasarımı, seçki ve düzenlemesi dâhil) ilişkin tüm Fikri Mülkiyet Hakları, HEALTH LIFE LONDON, tedarikçileri ve lisans verenlerine ait olup HEALTH LIFE LONDON’ın işbu Anlaşmada açıkça size verilmeyen tüm hakları saklıdır.
7.2 İşbu Anlaşmaya uygun olarak HEALTH LIFE LONDON internet sitesi ile hizmetleri ticari olmayan amaçlarınız için kullanmak üzere Müşteri veya Kullanıcıya şahsi, sınırlı, münhasır olmayan bir lisansı Sağlık Hizmeti Sağlayıcıya vermektedir. Geçerli yasa izin verdiği ölçüde, verilen bu kullanım lisansı devredilemez. İnternet sitesi veya içindeki içeriği kopyalayamaz, kaynak koduna dönüştüremez, üzerinde tersine mühendislik yapamaz, kaynak kodunu oluşturamaz, kaynak koduna ulaşmaya çalışamaz, üzerinde değişiklik yapamaz veya türevlerini oluşturamazsınız (bu lisans ve diğer geçerli hüküm ve koşullar veya kullanım kuralları ile açıkça izin verilen durumlar haricinde).
- GİZLİ BİLGİ
8.1 Taraflar, Gizli Bilginin hassas nitelikte olduğunu kabul ederler.
8.2 Aşağıdakiler haricinde hiçbir Gizli Bilgi taraflarca ifşa edilemez:
- Sözleşmenin tamamlanması için gerekli olması durumunda müdür, çalışan, yüklenici veya altyüklenicilerine yapılacak ifşa;
- diğer tarafın açık ön yazılı muvafakatiyle yapılan ifşa veya
- profesyonel danışmanlarına yapılan ifşa.
- MÜŞTERİ TEKEFFÜL VE TAAHHÜTLERİ
9.1 Müşteri ve Kullanıcı HEALTH LIFE LONDON’a aşağıdakileri beyan ve taahhüt eder:
a. Müşteri, HEALTH LIFE LONDON veya internet sitesine HEALTH LIFE LONDON’ın sistemleri ve/veya internet sitesinin işleyişine müdahale edebilecek veya edecek herhangi bir şeyi sunmamıştır ve sunmayacaktır; Müşteri, internet sitesi, Hizmetleri kullanımı bakımından veya HEALTH LIFE LONDON ile bağlantılı olarak (ister bir cihaz, yazılım ister Kaynak Materyallere gömülü başka bir şey olsun) HEALTH LIFE LONDON’ın sistemleri ve/veya internet sitesinin işleyişine müdahale edecek veya edebilecek herhangi bir şeyi kullanmayacaktır ve
b. Müşteri, işbu Anlaşmayı akdetme ve buradaki yükümlülüklerini yerine getirme yetki ve kabiliyetine sahiptir.
9.2 Müşteri, talebin Müşterinin işbu madde 9’da yer alan beyan ve taahhütlerinin ihlalinden kaynaklandığı durumlarda bir üçüncü tarafın bir talebinden dolayı ortaya çıkan her türlü zarar, masraf (bir avukat ve kendi müşterisi bazında doğan mahkeme masrafları dâhil), gider, talep veya sözleşmede, haksız fiilden (ihmal dahil), hakkaniyet veya başka şekilde doğan doğrudan, dolaylı, sonuca bağlı veya başka şekildeki yükümlülük nedeniyle HEALTH LIFE LONDON’ı tazmin eder.
9.3 Müşteri, doğru kimlik ve iletişim bilgisi verdiğini, sağlık ve/veya seyahat engelinin bulunmadığını ikrar, beyan ve taahhüt eder. Müşteri, sağlık hizmeti için hasta onam formunu resmi kayıtlarda geçtiği gibi takma isim kullanmadan ismini tam ve doğru olarak kullanarak imzasını atmakla yükümlüdür. Müşteri, yanlış bilgi verilmesi durumunda HEALTH LIFE LONDON’ın herhangi bir yükümlülüğünün bulunmadığını, yanlış bilgi verilmesinden dolayı HEALTH LIFE LONDON’ın herhangi bir zarara uğraması durumunda Müşterinin derhal ve gecikmeksizin söz konusu zararı tazmin edeceğini ikrar, beyan ve taahhüt eder. Müşteri, verilen iletişim bilgileri üzerinden kendisine ulaşılabileceğini ikrar, beyan ve taahhüt eder. Kendisi tarafından verilen her türlü eksik bilginin ve belgenin sorumluluğu bizzat Müşteriye aittir.
9.4 İşbu Anlaşmayı kabul ederek MÜŞTERİ, HEALTH LIFE LONDON veya herhangi bir çalışanı, iştiraki veya ortağını Hizmet Sağlayıcının tedavisi ve işlemleri hakkında herkese açık biçimde eleştirmeyeceğini veya kendilerine saldırmayacağını ikrar, beyan ve taahhüt eder (yorum internet siteleri, sosyal medya ağları, bloglar, herkese açık forumlar vb.). Müşteri, HEALTH LIFE LONDON’ın Hizmet Sağlayıcı tarafından verilen hizmetler, tıbbi tedavi ile işlemlerden dolayı sorumlu tutulamayacağını ikrar, beyan ve taahhüt eder. Dolayısıyla, Müşteri sözleşme süresince veya daha sonra HEALTH LIFE LONDON’ı kötülememeyi veya itibarı, hizmetleri veya yönetimi üzerinde olumsuz etki yapabilecek davranışlarda bulunmamayı kabul eder. Bu hükmün ihlali durumunda, Müşteri içeriği HEALTH LIFE LONDON’ın değerlendirmesinden sonra derhal kaldırmayı ve silmeyi kabul eder.
9.5 Müşteri, HEALTH LIFE LONDON’ı atlatarak, tıbbi hizmetleri sağlayan şirket veya kişilerle doğrudan irtibata geçerek kendi adlarına veya başka bir kişinin adına düzenleme yapamazlar. Müşteri, HEALTH LIFE LONDON’ın yazılı izni olmadan, kendisi ile HEALTH LIFE LONDON arasındaki kısa mesaj, telefon görüşmesi, konuşma ve görüntü alışverişini herhangi bir platformda veya herhangi bir yerde ifşa edemez. Aksi takdirde, Müşteri tüm zararlara ek olarak £1.000,00 tutarında bir cezayı tek seferde ve derhal ödemeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.
9.6 Müşteri, HEALTH LIFE LONDON tarafından verilen hizmetlerin bir aracılık hizmeti olduğunu, hastane ayarlamaları, hekim, ulaşım ve kalacak yer ayarlamaları gibi işbu Anlaşma kapsamında verilen aracılık hizmetleri sırasında karşılaşılan güçlülüklere ilişkin olası uyuşmazlıkların fiili Hizmet Sağlayıcının sorumluluğu olduğunu kabul ve taahhüt eder.
- HEALTH LIFE LONDON TAAHHÜTLERİ
10.1 HEALTH LIFE LONDON, işbu Anlaşmayı akdetme ve buradaki yükümlülüklerini yerine getirme yetki ve kabiliyetine sahip olduğunu taahhüt eder.
10.2 Aksi işbu hüküm ve koşullarda belirtilmedikçe, ister açık ister yasa, genel hukuk veya başka şekilde ima edilmiş olsun tüm tekeffül, hüküm ve koşullar (sayılanlarla sınırlı olmamakla birlikte amaca uygunluk ve satılabilirlik konusundaki tekeffül ve koşullar dâhil) yasanın izin verdiği ölçüde HEALTH LIFE LONDON işbu anlaşma kapsamı dışında tutulmuştur.
10.3 Doğru içerik sunma konusunda makul çaba gösteriyor olsa da, müşteriler tarafından verilen bilgiler veya hizmetler aracılığıyla sunulan diğer içeriğin doğruluğu konusunda açık veya zımni herhangi bir garanti, beyan veya taahhütte bulunmamaktayız. Söz konusu içeriğe itibar ederek tarafınızdan alınan bir karar veya aksiyondan dolayı size veya başka birisine karşı hiçbir surette sorumluluğumuz bulunmamaktadır.
10.4 İnternet sitesi ve internet sitesinde sunulan hizmetler, “en son güncel” haliyle değil “kullanılabilir” haliyle sunulmaktadır. HEALTH LIFE LONDON, sayılanlarla sınırlı olmamakla birlikte zımni satılabilirlik, belli bir amaca uygunluk, mülkiyet, ihlal etmeme, güvenlik ve doğruluk garantileri ile ticari gelenek, belirsizlikleri ortadan kaldırma veya ifa sürecinden kaynaklı her türlü garanti dâhil açık veya zımni tüm garantileri reddeder.
10.5 Yukarıdaki hususları sınırlamaksızın, HEALTH LIFE LONDON aşağıdaki hususlara ilişkin olarak herhangi bir taahhütte bulunmaz ve bu yöndeki her türlü yükümlülüğü açıkça reddeder: (1) İnternet sitesi güncel, eksiksiz, kapsamlı, doğru veya sizin durumunuzla ilgili olacaktır, (2) HİZMETİN internet sitesi ihtiyaçlarınızı karşılayacak veya kesintisiz, zamanında, güvenli veya hatasız olarak erişilebilir olacaktır (3) internet sitesi veya internet sitesi üzerinden sunulan hizmetlerin kullanımından elde edilebilecek sonuçlar doğru ve güvenilir olacaktır, (4) internet sitesi üzerinde edindiğiniz ürünlerin, hizmetlerin, bilgilerin veya diğer materyallerin kalitesi beklentilerinizi karşılayacaktır.
10.6 HEALTH LIFE LONDON, sitemizde görünen reklamların taleplerinden sorumlu olmayacaktır.
- SORUMLULUĞUN SINIRLANDIRILMASI
11.1 HEALTH LIFE LONDON (görevli, müdür, çalışan, temsilci, iştirak, ortak ve tedarikçileri dâhil) taraflardan birisinin temsilcisine bu tür zararların meydana gelebileceği bildirilmiş olsa bile ister sözleşme, kasıtlı fiil, kesin yükümlülüğe dayansın ister başka türlü olsun herhangi bir yaralanma, vefat, zarar, talep, doğal afet, kaza, gecikme veya herhangi bir doğrudan, özel, örnek, cezai, dolaylı, arızi veya sonuca bağlı her türlü zarardan (sayılanlarla sınırlı olmaksızın kâr veya tasarruf kaybı dahil) sorumlu olmayacaktır. HEALTH LIFE LONDON’ın işbu anlaşma kapsamındaki toplam sorumluluğun hiçbir koşulda 300 Sterlini (üç üz sterlin) aşmaz. HEALTH LIFE LONDON, yalnızca doğrudan zarardan (iş veya kâr kaybı hariç ve tüm dolaylı zararlar hariç) azami 300 Sterline (üç yüz sterlin) kadar sorumlu olacaktır.
11.2 Yukarıdakileri sınırlamaksızın, HEALTH LIFE LONDON Sağlık Hizmeti Sağlayıcılar ile başka bir Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcının yönetimi veya çalışanlarının hizmetlerindeki özensizlik veya yetersizliği veya ihmali nedeniyle ortaya çıkabilecek herhangi bir gecikme, temerrüt, uygunsuz hizmet/hizmetlerde eksiklik ve/veya yaralanma, hastalık, kaza, rahatsızlık, vefat, her türlü zarar ziyandan yükümlü veya sorumlu tutulamaz.
11.3 Müşteri, HEALTH LIFE LONDON’ın kendisine verilen sağlık hizmetleri bakımından aracılık hizmeti dışında herhangi bir yasal yükümlülüğünün bulunmadığını, sağlık hizmetlerinden kaynaklanan herhangi bir maddi veya manevi zarardan dolayı geçmişe dönük olarak HEALTH LIFE LONDON’ı sorumlu tutmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Ayrıca sağlık hizmetlerinden kaynaklanan zararları karşılamak için HEALTH LIFE LONDON’dan herhangi bir tazminat talebinin olmayacağını kabul eder. Müşteri, ayrıca tüm bu hizmetleri aracı kurum olarak HEALTH LIFE LONDON’dan almayı kabul ve beyan eder.
11.4 Müşteri, bu maddeye aykırı eylemlerde bulunmamayı kabul ve beyan etmekte olup Hizmet Sağlayıcının HEALTH LIFE LONDON’ın sorumluluğu altında olmayan tıbbi hizmetler ile ek hizmetlerden sorumlu olduğunu kabul eder. Müşteri, verilen tıbbi hizmetlerden dolayı memnuniyetsizlik nedeniyle HEALTH LIFE LONDON’a karşı herhangi bir olumsuz aksiyon almaz, aksi takdirde Müşteri ödenen ücret tutarında bir cezayı ödemekle yükümlüdür.
11.5 İşbu Anlaşmanın yürürlüğe girmesinden önce HEALTH LIFE LONDON, Müşteriye Anlaşma kapsamında yapılacak işlem ile Müşterinin konaklaması veya ulaşımı sırasında meydana gelebilecek olan maddi veya maddi olmayan zararlara ilişkin olası riskler için sigorta yaptırmasını tavsiye etmektedir.
11.6 HEALTH LIFE LONDON, mücbir sebep halleri veya öngörülemeyen durumlar nedeniyle Anlaşmanın ifa edilmemesi veya uygun şekilde ifa edilmemesinden kaynaklanan zararlardan sorumlu tutulamaz. Tüm tedbirler alınmış olması işbu Anlaşmanın başlaması, devamı veya feshini engelleyen, HEALTH LIFE LONDON’ın kontrolünün dışında olan hâller dâhil yasal tanımıyla mücbir sebep hâlleri, mücbir sebep sayılır.
- ÜÇÜNCÜ TARAF ORTAK
12.1 HEALTH LIFE LONDON, Hizmetlerin verilmesine ilişkin olarak çeşitli üçüncü taraflar ile ortaklık kurabilir, internet sitesinde üçüncü taraf sitelerine link ve hiperlinkler bulunabilir. Lütfen kullanmadan önce söz konusu sitelerin Hizmet Koşulları ile Gizlilik Politikalarını dikkatlice okuyunuz. Söz konusu üçüncü taraf sitelerinin kullanımına ilişkin risk size aittir.
12.2 Müşteri tarafından bir üçüncü taraf hizmeti için yapılan herhangi bir alım, doğrudan Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcı ile gerçekleştirilecektir. Üçüncü taraf hizmet/hizmetlerine ilişkin her türlü soru veya talep, doğrudan Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcıya yönlendirilmelidir. İnternet sitesindeki üçüncü taraf hizmet sağlayıcıların listesi herhangi bir üçüncü taraf hizmet sağlayıcının kalitesi, hizmet seviyesi veya yeterliliğine ilişkin bir tavsiye veya onay teşkil etmez ve bu şekilde yorumlanmamalıdır.
12.3 HEALTH LIFE LONDON’ın hiçbir surette söz konusu üçüncü taraflardan alabileceği bilginin doğruluğu, zamanındalığı veya eksiksizliğinden sorumlu olmadığını kabul etmektesiniz. HEALTH LIFE LONDON, söz konusu üçüncü tarafların eylem, ihmal, hata, beyan, taahhüt, ihlalleri veya ihmalinden, söz konusu üçüncü taraflar ile etkileşimlerinizden veya söz konusu üçüncü taraflardan aldığınız hizmetlerden kaynaklanan bedeni zarar, vefat, mal kaybı veya diğer zarar veya giderlerden sorumlu olmayacaktır.
- İNTERNET SİTESİ ŞARTLARI
13.1 İnternet sitesi, Müşterilerin Hizmeti Sağlayıcılar ile Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcıları bulmasına ve kendileriyle iletişime geçmesine yardımcı olur. Müşteriler, Sağlık Hizmeti Sağlayıcılara soru sormak için de internet sitesini kullanabilirler.
13.2 HEALTH LIFE LONDON, Kullanıcı veya Ziyaretçilere ilişkin herhangi bir tıbbi veya sağlık bilgisine ihtiyaç duymamaktadır ve bu bilgileri talep etmez, kontrol etmez, saklamaz veya başka şekilde işlemez. Sağlıkla ilgili olsun ya da olmasın bize kişisel bilgilerinizi sunmanız durumunda HEALTH LIFE LONDON’ın söz konusu bilgileri, yalnızca Hizmetleri sunmak için gerektiği kadarıyla seçtiğiniz Sağlık Hizmeti Sağlayıcı veya Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcıları ile paylaşabileceğini kabul etmektesiniz. Verdiğiniz kişisel bilgiler, Gizlilik Politikamıza göre ele alınacaktır.
13.3 İnternet sitesi, arama sonuçlarının üzerindekiler de dâhil size sponsorlu sonuçları gösterebilir (“Sponsorlu Sonuçlar”). HEALTH LIFE LONDON, Sponsorlu Sonuçların sunulması karşılığında Sağlık Hizmeti Sağlayıcılardan ek ücret alır. İnternet Sitesi aracılığıyla gösterilen Sponsorlu Sonuçlar, HEALTH LIFE LONDON’ın onayı veya önerisi olmayıp bu şekilde yorumlanmamalıdır. HEALTH LIFE LONDON, belirli Sağlık Hizmeti Sağlayıcılar veya Üçüncü Taraf Hizmet Sağlayıcıları başka şekilde tavsiye etmez veya desteklemez ancak yerleri, akreditasyonları, yatak sayıları, uzmanlıkları hakkında bilgi verir. Sağlık Hizmetlerinden veya diğer hizmetlerden yararlanmadan önce kendi araştırmanızı ve kapsamlı detaylı incelemenizi gerçekleştirirsiniz.
13.4 Sağlık Hizmetleri maliyeti, Müşteri ile Sağlık Hizmeti Sağlayıcı arasındadır. Sağlık Hizmeti Sağlayıcılar tarafından Müşterilere teklif edilen fiyatlar, yalnızca tahminidir ve hastanın fiili durumuna bağlı olarak gerçek maliyetten farklılık gösterebileceği gibi fazla yatış veya diğer komplikasyonlar dâhil olmak üzere başka faktörler nedeniyle tedavi için gerekli ücretler de değişiklik gösterebilir. HEALTH LIFE LONDON, Sağlık Hizmeti Sağlayıcılar tarafından verilen fiyat tekliflerinden sorumlu tutulamaz. Herhangi bir sigorta ve sigortayla ilişkili içerik, yalnızca genel başvuru amaçlı olarak sunulmaktadır. Uygun bir sigortacı ile çalışmak Müşterinin sorumluluğudur. HEALTH LIFE LONDON, İnternet Sitesinde bulunan yanlış, eksik veya güncel olmayan sigortayla ilgili İçerikten sorumlu olmayacaktır.
13.5 Profil, doktor listesi ve doktor profillerinin güncel olmasını sağlamak Sağlık Hizmeti Sağlayıcının sorumluluğu olup HEALTH LIFE LONDON, bir Sağlık Hizmeti Sağlayıcıya ait yanlış, eksik veya güncel olmayan profil bilgisinden sorumlu olmayacaktır.
13.6 Bazı içerikler sağlık çalışanları tarafından sağlanabilecek olsa da, söz konusu içeriğin sağlanmasının siz ve HEALTH LIFE LONDON ya da Sağlık Hizmeti Sağlayıcı arasında sağlık çalışanı/hasta ilişkisi meydana getirmediğini, görüş, tıbbi tavsiye veya tanı ya da tedavi teşkil etmediğini kabul etmektesiniz.
13.7 HEALTH LIFE LONDON, çalışanları, yüklenicileri, ortakları, sponsorları, reklam verenleri, lisans verenlerinin veya Hizmetler aracılığıyla sunulan internet sitesi içeriği yalnızca bilgi, program yapma ve ödeme amaçlıdır. Sayılanlarla sınırlı olmamakla birlikte blog üzerinden paylaşılan bilgi, bağımsız sağlık çalışanları ve kuruluşlarının makaleleri, diğer üçüncü taraf blog yazarlarının makaleleri dâhil tüm tıbbi bilgiler yalnızca bilgi amaçlı olup tıbbi tavsiye, görüş, tanı veya tedavi teşkil etmez.
- FESİH
14.1 HEALTH LIFE LONDON işbu Anlaşmayı iyi niyetli olarak tek taraflı feshetme hakkını saklı tutar. HEALTH LIFE LONDON tarafından fesih durumunda, Müşteri tarafından ödenen tutar zorunlu vergiler, ücretler ve yasal yükümlülüklerden kaynaklanan benzeri giderler ile üçüncü taraflara ödenmiş olup belgeye dayalı olan ve iade edilmez masraflar haricinde iade edilecektir. Ayrıca, daha önce satın alınmış uçak, tren ve gemi yolculuğu biletleri ile konaklama masraflarına ilişkin şirketlerin iptal ve değişiklik kuralları olduğu gibi uygulanacaktır. Müşteri, yani yolcu tüm geçerli cezalardan sorumlu olacaktır.
14.2 Bir banka aracılığıyla yapılacak iadeler için banka havalesi ücreti Müşteriye aittir. HEALTH LIFE LONDON, kredi kartıyla yapılan ödemelerin iadesindeki gecikmelerden dolayı sorumlu tutulamaz.
14.3 Taraflardan birisinin işbu Anlaşmayı ihlali durumunda, ihlalde bulunmayan taraf 7 (yedi) iş günü içerisinde noter vasıtasıyla gönderilen yazılı bildirimle ihlalin düzeltilmesini isteyebilir. İhlal verilen süre içinde giderilemezse, ihlal etmeyen tarafın Anlaşmayı feshetme hakkı bulunmaktadır.
14.4 HEALTH LIFE LONDON, işbu Anlaşmayı kısmen veya tamamen, işbu Anlaşmanın ifası için kendisiyle arasında akdi ilişki bulunan fiili ve tüzel kişilere temlik etme hakkına sahiptir. Böyle bir durumda devredilen kısımların halefi ilgili fiili veya tüzel kişidir.
14.5 Müşteri, başka bir tıbbi nedenle sağlık hizmetini alamamasının nedenlerini açıklayan eksiksiz ve kabul edilebilir, tasdik şerhini havi ve geçerli bir tıbbi raporu sunmadıkları sürece cayma veya fesih hakkına sahip değildir. Söz konusu koşullarda, cayma veya fesih ancak bildirimin yazılı olarak yapılması durumunda geçerlidir. HEALTH LIFE LONDON, £150 (yüz elli İngiliz Sterlini) tutarında idari ücret keserek iade ücretinden kesinti yapma ve/veya söz konusu ücreti erteleme hakkını saklı tutar.
14.6 Müşterinin madde 15.5 uyarınca fesih hakkını kullanması durumunda fesih, Müşterinin yazılı fesih bildiriminin HEALTH LIFE LONDON’a tebliğ edildiği tarihten itibaren geçerlilik kazanacaktır. Ödenecek ücretlerin miktarı, fesih bildiriminin ne zaman tebliğ edildiğine bağlı olacaktır. Ancak, fesih ücreti her zaman yapılan fiili masraf ve ödemelerle sınırlı olacaktır. Fesih durumunda, Müşterinin depozitosu rezervasyon ücreti olarak tutulacaktır.
- İHTİLAFLARIN ÇÖZÜMÜ
15.1 Bir sözleşme veya Sözleşmeye yol açan koşullar, beyanlar veya davranış nedeniyle taraflar arasında bir ihtilaf ortaya çıktığında, ilgili taraf işbu madde 17’de belirtilen işlemleri gerçekleştirmediği sürece tarafların hiçbiri herhangi bir dava açamaz veya tahkim işlemi başlatamaz.
15.2 İhtilafı başlatan taraf (“ilk taraf”), ihtilafın yazılı bildirimini diğer tarafa (“diğer taraf”) iletmelidir. Bildirimde, ilk tarafın temsilcisinin müzakereler için görevlendirildiği belirtilmelidir. Diğer taraf, müzakereler için temsilcisinin belirtildiği bildirimi aldıktan sonra yedi gün içerisinde ilk tarafa yazılı bildirimde bulunmak zorundadır. Görevlendirilen her bir temsilcinin, ihtilafı çözme yetkisi olacaktır.
15.3 Taraflar ilk tarafın yazılı bildiriminin alınmasından sonra 14 gün içinde değerlendirme ve müzakereyle ihtilafı çözemezlerse, taraflar ihtilafı İngiltere ve Galler Mahkemesi’ne havale edebilirler.
- GENEL VE DİĞER HÜKÜMLER
16.1 Anlaşmanın bütünlüğü: Her bir Sözleşme, taraflar arasındaki anlaşmanın tam ve yegane ifadesini teşkil eder, sözlü ya da yazılı taraflar arasında o Sözleşmenin konusuyla ilgili daha önceden yapılmış tüm diğer teklif veya anlaşmaların yerini alır.
16.2 Tadiller: Açıkça belirtilmedikçe, bir Sözleşmedeki hiçbir tadil yazılı olmadıkça ve her iki tarafça imzalanmadıkça geçerli olmayacaktır.
16.3 Feragat: Taraflardan herhangi birinin herhangi bir hak veya kanun yolunu kullanması veya kullanmaması veya gecikmeli kullanması, söz konusu tarafın bu veya başka hak veya kanun yolundan feragat ettiği anlamına gelmeyecektir.
16.4 Kısmi geçersizlik Bir Sözleşmenin herhangi bir hükmü veya herhangi bir tarafa veya duruma uygulanması herhangi bir ölçüde geçersiz veya icra edilemez olursa, Sözleşmenin kalan kısmı ve uygulaması bundan etkilenmeyecek, yasanın izin verdiği en geniş ölçüde icra edilebilir olmaya devam edecektir.
16.5 Bağımsız Yüklenici. HEALTH LIFE LONDON, Müşterinin bağımsız bir yüklenicisi olup her bakımdan Müşteriden bağımsız olmaya devam eder. Herhangi bir Sözleşmedeki hiçbir husus, taraflardan birisini diğerinin ortağı, temsilcisi, çalışanı veya ortak girişimcisi yapmaz.
16.6 Askıya Alma: HEALTH LIFE LONDON, kontrolü dışındaki nedenlerden dolayı ifa edemez hale gelmesi durumunda bir Sözleşme kapsamındaki yükümlülüklerinin ifasını askıya alabilir.
16.7 Temlik: Müşteri, HEALTH LIFE LONDON’ın önceden yazılı onayı olmaksızın Sözleşme kapsamındaki haklarını temlik edemez.
16.8 Bölünebilirlik: Bir Sözleşmenin herhangi bir hükmünün herhangi bir nedenle geçersiz, icra edilemez olduğuna karar verilirse, Sözleşme silinmiş kabul edilecek olan söz konusu hükümler dışında geçerliliğini sürdürecektir.
16.9 Üstünlük: İşbu hüküm ve koşullar ile Kabul Edilen Fiyat Teklifi arasında herhangi bir çelişki veya tutarsızlık olması durumunda, işbu hüküm ve koşullarda aksi belirtilmedikçe işbu hüküm ve koşullar geçerli olacaktır.
16.10 Mücbir Sebepler: HEALTH LIFE LONDON, doğal afetler, deprem, iş gücü uyuşmazlıkları, kanunlardaki, mevzuattaki veya hükümet politikasındaki değişiklikler, isyanlar, savaş, yangın, sel, ayaklanma, sabotaj, ambargo, salgınlar, pandemiler, satıcı veya tedarikçilerin eylem veya ihmalleri, ulaşım güçlükleri, telekomünikasyon veya üçüncü taraf hizmetlerinin bulunmaması, kesinti veya gecikme, üçüncü taraf yazılımı veya donanımının arızası ya da kullanılan hammaddeleri, malzemeler veya elektriğin veya ihtiyaç duyulan ekipmanın elde edilememesinde dolayı yükümlülüklerini geç ifa etmesi veya ifa etmemesi nedeniyle sorumlu olmayacaktır. HEALTH LIFE LONDON, hiçbir koşulda sunucunun arıza süresinden sorumlu değildir.
16.11 0-6 yaş arası çocuklara, otel konaklamalarında ayrı yatak verilmez. 2 yaşın üzerindeki çocuklar ulaşım vasıtalarında koltuk verilmesi gerektiğinden ücrete tâbidir.
16.12 Müşteri, hizmet süresi boyunca şahsi eşyalarını takip etmek ve kontrol etmekten sorumlu olup HEALTH LIFE LONDON kaybolan/çalınan/zarar gören eşyalardan sorumlu değildir. HEALTH LIFE LONDON, kaybolan eşyalar ile otel ve transferler gibi üçüncü tarafların karıştığı olaylardan sorumlu değildir.
16.13 HEALTH LIFE LONDON, mücbir sebep veya operasyonel nedenlerden dolayı programları, konaklama tesisleri ile ulaşım araçlarında gerekli her türlü ayarlama veya iptali yapma hakkını saklı tutar. Böyle bir durumda, rezervasyon sahibinin onayı gerekmez ve fesih veya tazminat hakkı da bulunmaz.
16.14 Müşteri, işbu Anlaşmanın imzalanması sırasında, uçak yolculuğunda kalkış saati veya uçak tipinin havayolu şirketinden kaynaklanan nedenlerden dolayı değişebileceği konusunda özellikle uyarılmış ve bilgilendirilmiş olup müşteri bu durumu kabul etmiştir.
16.15 Konaklama tesisi, pasaport ile gidilecek ülkeye bağlı olarak uluslararası seyahatte bebekler dâhil vizeyi şart koşmaktadır. Müşteri, bu konuya ilişkin olarak HEALTH LIFE LONDON tarafından uyarıldığını kabul ve beyan eder.
16.16 işbu Anlaşma kapsamında belirtilen konaklama tipi dışındaki tüm ek hizmet ücretleri, otelden çıkarken Müşteri tarafından nakit olarak ödenir.
16.17 Müşterinin, karayoluyla ulaşımda kalkış saatinden 30 dakika önce, hava yoluyla ulaşımda kalkış saatinden 2 saat önce buluşma noktasında hazır bulunması gerekir.
16.18 Ulaşım vasıtaları ve tesiste evcil hayvanlara izin verilmemektedir.
- BİLDİRİMLER
17.1 Her Sözleşme tahtındaki bildirimlerin yazılı olması, internet sitesinde belirtilen posta veya e-posta adresine gönderilmesi zorunludur (aksi yedi gün önce yapılacak bildirimle bildirilmediği sürece).
17.2 Postayla gönderilen bildirimler, yurtdışındaki bir yere veya yerden postaya verildikte 10 gün sonra, Birleşik Krallık içerisinde ise postaya verildikten üç gün sonra tebliğ edilmiş sayılır.
- GEÇERLİ HUKUK
Her bir Sözleşme, Birleşik Krallık hukukuna tâbidir ve bu hukuka göre yorumlanır, taraflar da Birleşik Krallık mahkemelerinin münhasır olmayan yargı yetkisini kabul ederler.
Sunduğumuz Sağlık Turizmi hizmetlerimizle yanınızdayız
Health Life, tıbbi seyahat ihtiyaçlarınız için bir sağlık paketini seçme, karşılaştırma ve deneyimleme fırsatı sunar.
Health Life size kapsamlı, ekonomik, birinci sınıf ve sınırsız küresel sağlık hizmetleri olanakları sunar. Küresel varlığımızdan güç alan Health Life, size mükemmel şekilde uyarlanmış benzersiz bir çözümü deneyimleme özgürlüğü veriyor!